Waardering van Pantein Op 't Hoogveld - Sint Anthonis op 4 december 2019 interview

7.8

Ik vind dat de zorg steeds beter wordt. Dat heeft vooral te maken met het aantrekken van gastvrouwen. Deze gastvrouwen doen soms spelletjes met mijn tante of ze gaan met haar wandelen. Wat ik vooral belangrijk vind, is dat ze een stukje extra aandacht kunnen geven. Mijn tante is heel tevreden. Als er iets met mijn tante aan de hand is, word ik daarover gebeld. Ook als ik zelf vragen heb, kan ik daarvoor terecht bij de medewerkers. Het gebouw is wat verouderd, maar ademt een gezellige sfeer uit. Ze proberen er echt iets van te maken. Mijn tante probeert zoveel mogelijk mee te doen met activiteiten. Zo doet ze mee met kienen, geheugentraining, gymnastiek en spelletjes. Dat vindt ze ook gezellig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Op 't Hoogveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.