Pantein Op 't Hoogveld

Paulusstraat 1 5845 DZ Sint Anthonis
Deze locatie is onderdeel van Zorgcentra Pantein

Waardering van Pantein Op 't Hoogveld - Sint Anthonis op 29 november 2019 Interview

Ik vind dat mijn tante goed verzorgd wordt en ik kan goed met de verzorgenden overleggen. De medewerkers gaan met mijn tante om zoals zij dat wil. Zij wil bijvoorbeeld graag met haar voornaam aangesproken worden en daar wordt gehoor aan gegeven. Wij hebben afgesproken dat wij niet willen dat mijn tante pijn moet lijden en daar wordt voor gezorgd. Ik kan iedereen aanspreken als ik iets wil weten of vragen, ik heb ook een vast contactpersoon. Ik vind dat mijn tante een mooie kamer heeft met een aparte slaapkamer. Zij heeft ook een eigen badkamer. Er wordt van alles georganiseerd, maar mijn tante heeft besloten om daar niet aan deel te nemen. Mijn tante is geen grote eter, zij eet het liefst brood en daar wordt rekening mee gehouden. Mijn tante heeft het hier naar haar zin en zij zegt zelf dat ze hier honderd wil worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Op 't Hoogveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.