Waardering van Pantein Op 't Hoogveld - Sint Anthonis op 4 december 2019 interview

Ik vind de medewerkers heel erg betrokken bij mijn moeder. Ze hebben echte aandacht voor haar. Wij hebben de indruk dat mijn moeder tevreden is. Als er iets is, kan ik de bijzonderheden in het digitaal dossier lezen. Als er echt sprake is van ziekte van mijn moeder, dan wordt er telefonisch contact opgenomen. De lijntjes zijn heel kort. Mijn moeder heeft een grote kamer. Overdag verblijft ze voornamelijk in de woonkamer. Ze is niet meer in staat aan activiteiten deel te nemen. Ze kijkt wat televisie en slaapt veel. Ze hebben op haar afdeling een robot poes. Dat vindt ze even leuk en dan is haar aandacht alweer weg en dut ze in.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Op 't Hoogveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.