Waardering van Pantein Op 't Hoogveld - Sint Anthonis op 4 december 2019 interview

7.3

Ik vind de verpleging uitstekend, maar ik merk wel dat ze onder hoge druk moeten werken. Regelmatig zijn er stagiaires, die vaak nog heel jong zijn. Ik mis bij hun de kunde en het juiste gedrag, een bepaald soort etiquette. Ik vind dat juist de oudere verzorgenden veel beleefder zijn en meer kennis van zaken hebben. Jammer genoeg gaan er daar een heel stel van weg. Mijn moeder is heel makkelijk en is zeer tevreden. Ik heb een heel goed contact met de eerste verantwoordelijke. Dat vind ik een hele fijne dame. Ik vind het gebouw niet geschikt voor deze opzet. Ik vind het veel te groot. Ze proberen allerlei sferen te maken, maar dat is moeilijk omdat er geen samenhang is. Ik mis beneden ook een gezellige ruimte. Er is geen restaurant. Daarom leeft het mijns inziens niet. Ik mis voorzieningen voor bezoek. Hooguit in de huiskamer, maar daar zitten alle andere bewoners ook. Het gebouw heeft een wankel bruggetje om naar de tuin te gaan. Dat vind ik voor rolstoelgebruikers niet goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Op 't Hoogveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.