Waardering van Pantein Op 't Hoogveld - Sint Anthonis op 4 december 2019 interview

9.3

Ik vind de verzorging van mijn moeder de ene keer beter dan de andere keer. De vaste verzorgenden vind ik prima, maar er zijn er ook bij die ik wat lomp en hard vind naar mijn moeder toe. Ik vind dat zij niet in de zorg thuishoren. Ik heb dat al meerdere keren aangeven. De medewerkers gaan op een goede manier met mijn moeder om, maar je merkt wel dat de werkdruk erg hoog ligt. Mijn moeder heeft, mede door de zorg, nog meer dan een goede kwaliteit van leven. Mijn moeder heeft het heel goed naar haar zin en zij voelt zich hier thuis. Ik heb een vast contactpersoon en bij haar afwezigheid hebben wij vaste vervangster. Ik vind de accommodatie geweldig. Het ligt zo goed als in het centrum. Er is beneden een groot restaurant. Buiten is er een mooie volière met diverse vogeltjes. Het eten komt uit eigen huis en mijn moeder vindt het heerlijk. Ik zou deze organisatie aan iedereen aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Op 't Hoogveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.