Pantein Op 't Hoogveld

Paulusstraat 1 5845 DZ Sint Anthonis
Deze locatie is onderdeel van Zorgcentra Pantein

Waardering van Pantein Op 't Hoogveld - Sint Anthonis op 29 november 2019 Interview

Ik vind het een warme instelling, mede dankzij de vrijwilligers die veel activiteiten organiseren. Mijn oom voelt zich hier heel goed thuis. De zorg van vaste medewerkers sluit aan bij wat hij nodig heeft. Ze douchen hem twee keer per week op vaste tijden, omdat hij van structuur houdt. Dat vind ik voldoende voor hem. Ook spelen ze goed in op zijn lichamelijke achteruitgang. Zo is er aandacht voor zijn incontinentie en slechter lopen. Hij wil dat blijven doen. Laatst ging een van de verzorgenden met hem buiten lopen. Ik vind het mooi dat ze daar tijd voor maken. Ze letten goed op mijn oom. Op ziektes wordt goed gereageerd. Indien nodig wordt hij 's nachts gedoucht. Hij zit tussen licht dementerenden. Daar heeft hij moeite mee. Hierdoor krijgt hij wel meer aandacht van de verzorging. Ook gaat hij graag naar de grote activiteitenzaal waar hij met mensen kan praten. Het zorgplan wordt ieder half jaar met ons besproken. Door de korte lijntjes worden wij goed op de hoogte gehouden .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Op 't Hoogveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.