Waardering van Pantein Op 't Hoogveld - Sint Anthonis op 4 december 2019 interview

Mijn vader is heel tevreden en daar gaat het uiteindelijk om. Als wij onze vader gelukkig zien, dan is het voor ons prima. Hij krijgt regelmatig aandacht. De medewerkers maken dan een praatje met hem. Er zijn genoeg activiteiten waar hij aan mee kan doen. Hij gaat naar de geheugentraining, speelt kaart, gaat naar samenspraak, gaat kienen en hij gaat ook in het huis naar de kerk. Daarnaast zijn er ook regelmatig activiteiten met muziek. Mijn vader vindt het aanbod meer dan genoeg. Hij gaat in het restaurant eten en hij vindt het fijn om met anderen te eten. Er is veel wisseling van personeel. Dat vindt mijn vader wel eens lastig. Hij heeft een leuk contact opgebouwd en dan gaan ze weg naar een andere afdeling of kiezen voor een andere job. Met een nieuwe medewerker gaat er nog wel eens iets mis en dat vind ik wel een minpuntje. De accommodatie is prima, maar een beetje gedateerd. Ik vind het bijvoorbeeld jammer dat er geen airco is als het in de zomer warm is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Op 't Hoogveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.