Pantein Symfonie

Weijerstaete 1 5831 ZZ Boxmeer
Deze locatie is onderdeel van Zorgcentra Pantein

Waardering van Pantein Symfonie - Boxmeer op 25 september 2015

Overige aandoeningen

Ik ben erg tevreden ondanks mijn handicap. Ik ondervind erdoor wel veel hinder, zo is het toilet te laag voor mij. Het duurt vaak een half uur nadat ik gebeld heb, bijvoorbeeld wanneer personeel gezamenlijk koffiepauze heeft. Ik stel voor dat ze 3 bellen maken, waarvan eentje voor urgente zaken, zoals naar de wc gaan in plaats van een kopje koffie willen. Alle afspraken worden nagekomen, het personeel is uitstekend en je merkt dat ze hier graag werken. Ik krijg altijd een luisterend oor, ze luisteren erg goed. Ik word tijdig en goed geïnformeerd. Mijn behandeling is uitstekend, al moet ik soms lang wachten, maar daar kunnen ze niets aan doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Symfonie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.