Pantein Symfonie

Weijerstaete 1 5831 ZZ Boxmeer
Deze locatie is onderdeel van Zorgcentra Pantein

Waardering van Pantein Symfonie - Boxmeer op 5 april 2017 Interview

Overige aandoeningen

Ik ben tevreden over de afspraken, die komen ze op tijd na. Ik hoef nooit lang te wachten. Alleen met het persoonalarm heb ik wat moeite, je kunt niet zeggen wat er aan de hand is als je belt, je kunt niet aangeven dat er iets ernstigs aan de hand is. Over de medische behandeling ben ik ook te spreken, ik kan zelf mijn medicatie nemen die ik iedere week krijg, dat gaat altijd goed, nooit de verkeerde gekregen. Ook de fysiotherapie is heel goed. Over het personeel ben ik tevreden, ze zijn erg vriendelijk, ze zouden alleen wat meer tijd voor de mensen moeten hebben. Ik ben blij dat ik hier ben komen wonen, krijg de zorg die ik nodig heb. Ik kan hier ook altijd bij iedereen terecht met mijn verhalen of problemen, daar nemen ze alle tijd voor en proberen me zoveel mogelijk te helpen. Ik heb hier voldoende ruimte in mijn appartement, zijn meer dan groot genoeg voor een persoon. Ik kan naar buiten wanneer ik wil. Er wordt goed gepoetst. Het eten is hartstikke goed, leuk ook dat we gezamenlijk eten. Alleen vind ik dat er wat weinig activiteiten georganiseerd worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Symfonie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.