Pantein Symfonie

Weijerstaete 1 5831 ZZ Boxmeer
Deze locatie is onderdeel van Zorgcentra Pantein

Waardering van Pantein Symfonie - Boxmeer op 5 april 2017 Interview

Overige aandoeningen

Met de afspraken moet er wel eens gewacht worden, het hangt er erg vanaf hoe druk het is. Bij het personenalarm kan het ook wisselen hoe snel ze komen. Ik krijg mijn medicatie op tijd, doet de verpleging en dat doen ze goed. Personeel is erg wisselend, soms is het goed, soms niet. Ik vind dat niet iedereen gelijke aandacht krijgt. Het is hier geven en nemen, maar daar heb ik begrip voor. Alleen hebben ze niet altijd tijd om eens een praatje met je maken, dat mis ik wel. Mooi ruim appartement, met aparte slaapkamer en douche, balkonnetje, groot genoeg voor mij alleen. Er wordt goed gepoetst, in de tijd die ze hebben. Het eten is goed hier. Ik heb het hier toch goed naar mijn zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Symfonie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.