Waardering van Pantein Symfonie - Boxmeer op 26 oktober 2020 De inzender van deze waardering is geverifieerd

7.3

Nu met corona is alles anders. Ik heb niet veel contact met de verpleging en ik zie minder mensen. Mijn moeder geeft aan dat ze aandacht krijgt en dat de medewerkers regelmatig binnenlopen. Mijn moeder eet met andere bewoners. Ik vind dat ze lang wachten voordat ze goede pijnmedicatie geven. Ik vind kwaliteit van leven op deze leeftijd belangrijk en daarom vind ik dat ze sneller moeten handelen bij pijn. Ik vind de omgeving mooi. Mijn moeder werdt vlak voor corona opgenomen. De deur werd een dag later gesloten. Ik merk dat de medewerkers toen keuzes hebben gemaakt die niet heel handig waren. Mijn moeder mocht niemand meer zien en dat heeft er echt ingehakt heb ik gemerkt. Misschien hadden ze daar andere oplossingen voor kunnen bedenken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Symfonie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.