Waardering van Pantein Symfonie - Boxmeer op 26 oktober 2020 De inzender van deze waardering is geverifieerd

7.0

Ze komen de afspraken na, maar het duurt soms te lang vind ik. Ik moet erachteraan. Iedereen doet zijn uiterste best. Ze zijn lief, zorgzaam en doen wat ze kunnen. De verpleging is zeer toegewijd. Ik merk dat ze tijd tekort hebben. Ik merk dat de persoonlijke aandacht afhangt van de persoon. Sommige medewerkers slaan hun armen om de schouders van mijn ouders heen en leven mee. Andere medewerkers wuiven soms klachten weg. Ik vind de communicatie erg lastig. Ik heb met teveel mensen te maken. Als ik iets aan iemand vraag, dan wordt het niet altijd doorgegeven aan de juiste persoon merk ik. Als ik via carenzorgt (digitaal clientendossier) een vraag stel, dan duurt het twee weken voordat ik antwoord heb. Mijn ouders hebben een prachtige appartement. Het is ruim en ingericht waar het gebruikt voor dient te worden. Helaas is er maar een lift en zitten er drempels in. Het is een prachtige accommodatie met een mooie gezamenlijke huiskamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Symfonie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.