7.6

6.0
  • 1 waardering
  • 17 waarderingen
    7.8

Dit is het gemiddelde cijfer per jaar, en het totaal aantal waarderingen dat deze zorgaanbieder kreeg. Indien er een jaar ontbreekt, dan zijn er in dat jaar geen waarderingen geplaatst.

Park Zuiderhout is 25 keer gewaardeerd en heeft 1 reactie geplaatst:
  • 8.8

Geplaatst op 3 juli 2017

Mijn ervaring met park zuiderhout is super.

• 9.0

Geplaatst op 26 april 2017

Heel mooie, rustige omgeving. Goed onderhouden gebouwen.Vriendelijk personeel. Eten prima verzorgd. Er wordt ook veel gedaan en georganiseerd voor de bewoners wat betreft vrije tijdsbesteding.

• 7.7

Geplaatst op 6 februari 2017

Ik woon hier nu 7 maanden in een service appartement. Ik heb het enorm naar mijn zin.

• 3.2

Geplaatst op 19 december 2016

Mijn oma lag daar op een logeerkamer nadat ze in haar eigen huis was gevallen.Ze had verzorging nodig maar is daar slechter uitgekomen dan ze erin kwam.Ze heeft daar een longontsteking gekregen wat...

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Park Zuiderhout - Teteringen

geplaatst op 3 februari 2017

Wij betreuren uw negatieve ervaring met onze organisatie ten zeerste. En hopen dat het inmiddels beter gaat met uw oma. Destijds...

• 8.2

Geplaatst op 27 november 2016

Praktische zaken worden goed en snel geregeld. Verzorgenden zijn attent naar familie van betreffende bewoners m.b.t. delen van info over hoe het gaat. Personeel is heel lief, vriendelijk en aardig in...

• 6.7

Geplaatst op 24 mei 2016

Goede zorg, te weinig mensen. Accomodatie op 3e verdieping. Geen tijd om met de patienten naar buiten te gaan. Afhankelijk van familie bezoek

• Geplaatst op 3 mei 2015

Een instelling waar de hulpbehoevende mens centraal staat. Zeer professionele verzorging met ruimte voor begrip en empathie. Groot verantwoordelijkheidsgevoel bij leidinggevenden.

• 8.7

Geplaatst op 14 juli 2010

Er zijn veel activiteiten te doen binnen deze instelling. Zo is er bijvoorbeeld koersbal en bingo voor de ouderen.

• 7.3

Geplaatst op 12 juli 2010

De verzorging van de bewoners was erg goed. Het ontbreken van tijd (alles was op de minuut gepland) is jammer. Er was zo goed als geen tijd voor aandacht en een praatje met de bewoners.

• 8.0

Geplaatst op 7 juli 2010

De zorginstelling is altijd zeer vriendelijk gelegen in een mooie omgeving. Mensen wonen er graag en hebben mooie kamers om in te wonen.

• 5.0

Geplaatst op 4 juli 2010

Het tehuis ligt in een mooie omgeving dus het is makkelijk om een wandelingetje te maken in het bos. Ik kom zelf op bezoek op de gesloten afdeling. Hier ruikt het niet altijd even fris (sterke urine...

• 7.8

Geplaatst op 29 juni 2010

De sfeer en werkomgeving zijn goed. Er zou wel meer informatie verstrekt mogen worden. (Zorgverlener)

• 7.2

Geplaatst op 23 juni 2010

Ik heb nog geen negatieve ervaringen mee gemaakt. Mijn moeder zit in een aanleunwoning en als ze problemen heeft drukt ze op de bel en het verzorgend personeel is heel snel bij haar.

• 8.8

Geplaatst op 22 juni 2010

Haastige spoed is in dit geval wel goed. (bewoner)

• 7.2

Geplaatst op 10 juni 2010

Vriendelijke verzorgsters die direct voor je klaar staan. Prima verzorging. (bewoner)

• 8.7

Geplaatst op 10 juni 2010

Ik vind het personeel uitstekend. Ontspanning etc. vind ik ruim voldoende. De omgeving is heel mooi, fijne wandel mogelijkheid. (bewoner)

• Geplaatst op 10 juni 2010

Kleding, voeding en huisvesting vind ik allemaal oké. (bewoner)

• 7.0

Geplaatst op 17 mei 2010

De verpleegsters zorgen goed voor bewoners, maar er zijn er steeds minder medewerkers. Het gevolg: meer mensen om voor te zorgen en minder tijd voor de mensen. De bewoners of familie moeten steeds...

• 8.3

Geplaatst op 17 mei 2010

Alles is hier prima geregeld vind ik. Wel is het is soms niet makkelijk om naar binnen te komen.

• 8.3

Geplaatst op 4 mei 2010

Ik vind dit een uistekende instelling. Het is een ontzettend mooi gebouw en de medewerkers zijn allemaal erg vriendelijk. Helaas zijn er wel te weinig medewerkers. Ik denk dat dit in de toekomst...