Park Zuiderhout - Wonen

Arnold Janssenlaan 46 4847 DK Teteringen
Deze locatie is onderdeel van Park Zuiderhout

Waardering van Park Zuiderhout - Wonen - Teteringen op 18 juli 2018 Interview

Overige aandoeningen

De accommodatie is, modern, fris en schoon. De medewerkers waren heel toegewijd en ze deden zo hun best in de zorg voor mijn schoonmoeder. Ze waren bovendien heel lief voor mijn schoonmoeder. Ze is in de loop der tijd afgetakeld en ze kon niet deelnemen aan activiteiten. Ze lieten haar dan niet van alles doen. Ze probeerden dan nog wel met haar een spelletje aan tafel te spelen. Mijn schoonmoeder moest twee jaar geleden verhuizen en dat zou volgens de instelling zo goed voor haar zijn. Ze zou dan mee kunnen doen aan activiteiten, maar hier is niks van terecht gekomen. Ze konden door bezuinigingen en personeelstekort niet alle aandacht geven. De verpleging luisterde tenslotte wel naar mij, maar de leiding van de verpleging was dan weer niet te bereiken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Zuiderhout - Wonen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.