Waardering van Park Zuiderhout - Wonen - Teteringen op 13 juni 2018 interview

9.5

De accommodatie is prima. Het ziet er fris en schoon uit en alles wordt goed bijgehouden. Mijn kamer is mooi en ik heb een mooi uitzicht. Het eten is uitstekend van kwaliteit. Je kunt kiezen uit drie menu's en er kunnen ook onderdelen gewisseld worden. Ook zijn er soms thema diners en dat is heel leuk. De kwaliteit van leven past bij mij. Natuurlijk weet ik dat dit mijn eindstation is. Er wordt altijd naar mij geluisterd. Laatst had ik een probleem, maar dat is goed opgepakt. De omgang met de medewerkers is fijn en ik krijg genoeg aandacht. Wel vind ik dat er wat te weinig personeel is. De afspraken uit het zorgplan worden altijd nagekomen. Het personeel komt lekker op tijd en ze zijn goed bereikbaar. De verpleging is heel prettig. Ik krijg mijn insuline en dat gaat altijd heel goed.

Bent u of werkt u voor Park Zuiderhout - Wonen? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.