Park Zuiderhout - Wonen

Arnold Janssenlaan 46 4847 DK Teteringen
Deze locatie is onderdeel van Park Zuiderhout

Waardering van Park Zuiderhout - Wonen - Teteringen op 26 juni 2018 Interview

Overige aandoeningen

De accommodatie van mijn ouders is veilig. Het is ook mogelijk om je huisdier mee te nemen. De medewerkers zijn snel ter plaatse indien nodig. Het aankleden, het wassen en het eten geven verloopt verder goed. De medewerkers zijn geduldig in de omgang met mijn ouders. Ze hebben aandacht voor mijn ouders. Ze houden rekening met de tijden van opstaan, de lunch en het naar bed brengen. Dit wordt altijd in overleg met mijn ouders gedaan. Het nakomen van afspraken heeft tijd nodig omdat het over een aantal schijven gaat. Als ik een vraag heb dan wordt het opgepakt. Het duurt soms wel even voordat ik antwoord krijg.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Park Zuiderhout - Wonen - Teteringen

Dank u wel voor het delen van uw ervaring. We zijn erg blij dat u – en met u ook vele anderen – de afgelopen periode hun waardering over Park Zuiderhout hebben gedeeld met Zorgkaart Nederland.
Zo helpt u anderen bij het maken van een keuze. De genoemde aandachtspunten nemen wij onder de loep en zullen waar mogelijk leiden tot verbeteracties.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Zuiderhout - Wonen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.