Park Zuiderhout - Wonen

Arnold Janssenlaan 46 4847 DK Teteringen
Deze locatie is onderdeel van Park Zuiderhout

Waardering van Park Zuiderhout - Wonen - Teteringen op 26 oktober 2021 Interview

Hartfalen

Gaat goed: Één heel belangrijke afspraak wordt vaak niet nagekomen. Terwijl deze afspraak al maandenlang bekend is bij alle verzorgers en ook bij hen in de agenda staat. Tussen de middag- en de avondmaaltijd komt er niemand even binnen om te kijken of alles goed gaat en om eventueel iets in te schenken. Waar blijven die woonondersteuners? Vooral in het week-end is dit heel belangrijk. Kan beter: De meeste zorgverleners zijn heel aardig en doen wat ik belangrijk vind. Ze stellen mij op mijn gemak en laten mij in mijn eigenwaarde.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Zuiderhout - Wonen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.