Park Zuiderhout - Wonen

Arnold Janssenlaan 46 4847 DK Teteringen
Deze locatie is onderdeel van Park Zuiderhout

Waardering van Park Zuiderhout - Wonen - Teteringen op 26 oktober 2021 Interview

Dementie

Gaat goed: niet alle medewerkers zijn voldoende op de hoogte van de zorgbehoeftes van mijn dementerende ouders. er wordt verschillend omgegaan met de gemaakte afspraken. dat kan wel beter. omdat mijn ouders niet kunnen vertellen hoe het werkelijk gaat zijn wij als kinderen erg afhankelijk van wat de verzorging ons verteld. mn of ze eten en hoeveel ze eten bijv. het schoonmaken verloopt wisselend. wordt ook wel slordig gedaan, maar niet altijd. Kan beter: de meeste medewerkers zijn erg vriendelijk en bereid mee te denken met de wensen van onze ouders om ze te kunnen realiseren. er wordt van alles georganiseerd. de omgeving is prachtig, mijn ouders genieten daar erg van. het eten is goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Zuiderhout - Wonen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.