Park Zuiderhout - Wonen

Arnold Janssenlaan 46 4847 DK Teteringen
Deze locatie is onderdeel van Park Zuiderhout

Waardering van Park Zuiderhout - Wonen - Teteringen op 13 juni 2018 Interview

Ik ben er trots op dat ik hier mag wonen. Alles ziet er netjes uit en er zijn goede voorzieningen. Het eten is lekker: er wordt iedere dag vers gekookt uit eigen keuken. De verpleging is bijzonder goed. Ik word netjes geholpen en men is heel deskundig. De afspraken uit het zorgplan worden nagekomen. De medewerkers zijn lekker op tijd en als ik bel, dan zijn ze er direct. De omgang met het personeel is bijzonder: ze zijn altijd vrolijk. Er wordt altijd naar mij geluisterd en wat er geregeld moet worden, dat wordt gedaan. Ik hoef er maar om te vragen en het gebeurt. Er zijn elke dag wel activiteiten en er zijn ook regelmatig verschillende uitjes. De kwaliteit van leven past bij mij. Ik heb het hier bijzonder goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Zuiderhout - Wonen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.