Waardering van Park Zuiderhout - Wonen - Teteringen op 22 juni 2018 interview

7.7

Ik vind het een heel mooi en open gebouw. Er is een mooi buitenverblijf waar mijn moeder kan gaan wandelen. Het is aan de rand van het bos gelegen. Ze spelen ook heel goed in op de problemen van mijn ouders. Er lopen verpleegkundigen rond die verstand van zaken hebben. Ze zijn medisch onderlegd, maar ze zijn ook op de hoogte van het geestelijke aspect. De omgang met mijn ouders is persoonlijk en fantastisch. Ze zijn bereid meerdere keren per dag binnen te lopen en niks is ze te veel. Mijn ouders hebben altijd op zichzelf gewoond. Ze zitten nu op een kamer met mensen die ze niet kennen. Ze zitten in het einde van hun levensfase en daar kies je niet voor. Er wordt ook naar mij geluisterd. Ik hoef maar te bellen als er iets is. Ik heb dan de verpleging aan de lijn en het wordt meteen geregeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Zuiderhout - Wonen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.