Park Zuiderhout - Wonen

Arnold Janssenlaan 46 4847 DK Teteringen
Deze locatie is onderdeel van Park Zuiderhout

Waardering van Park Zuiderhout - Wonen - Teteringen op 22 januari 2020

Dementie

Ik zou niet kunnen zeggen wat beter kan, ze doen al zoveel. Mijn vader woont hier nu vanaf augustus'19 en we zijn gewoon heel blij met alles: hoe lief ze voor hem zijn en hoe ze hem benaderen en behandelen. Hun best doen om hem te leren kennen en ook hoe respectvol ze zijn naar hem toe. Het personeel is erg kundig en voor je vader of moeder kun je je eigenlijk niets beters wensen. Waar mogelijk krijgen de mensen individuele aandacht, er is steeds goed overleg met zorg, aktiviteitenbegeleiding, arts en alle anderen. Allen zijn erg vriendelijk en welwillend. Ook wij als zijn kinderen voelen ons er erg thuis, en dat zegt genoeg. De hele sfeer in het huis is warm en welkom , het is een plezier om er steeds te komen! Hier wordt echt het leven gevierd en kun je met een gerust hart de zorg voor vader of moeder overdragen , ze zijn er in zeer goede handen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Zuiderhout - Wonen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.