Waardering van Park Zuiderhout - Wonen - Teteringen op 19 december 2016

3.2

Mijn oma lag daar op een logeerkamer nadat ze in haar eigen huis was gevallen.Ze had verzorging nodig maar is daar slechter uitgekomen dan ze erin kwam.Ze heeft daar een longontsteking gekregen wat door ons als familie werd opgemerkt en waar wij het personeel op moesten attenderen.Ze is ook daar gevallen maar pas na 36 uur werden wij hierover gebeld.Ze zit inmiddels in een ander verzorgingshuis maar werd daar paar uur na binnenkomst met ambulance naar zkh gebracht. Ze constateerden daar verwaarlozing door deze instelling. Ze had en heeft nog steeds doorligwonden op hakken en billen. Haar schouder was kapot en ze heeft de laatste dagen daar niet goed te eten gekregen.Ze werd op de logeerkamer aan haar lot overgelaten. Triest. Het zkh heeft een klacht ingediend mbt zuiderhout en hebben ons geadviseerd dit ook te doen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Park Zuiderhout - Wonen - Teteringen

Wij betreuren uw negatieve ervaring met onze organisatie ten zeerste. En hopen dat het inmiddels beter gaat met uw oma.
Destijds hebben wij gesproken met haar dochter , de contactpersoon namens de familie. Wij kijken terug op een constructief gesprek waarin voor beide partijen de nodige zaken zijn verhelderd. Park Zuiderhout heeft op een aantal
fronten verbeteracties doorgevoerd. Onze organisatie wil continu verbeteren en leren. We stellen feedback dan ook zeer op prijs. De situatie lag, zoals u inmiddels wellicht heeft gehoord , genuanceerder. Van een klacht vanuit het ziekenhuis is bij ons niets bekend. We hebben na het verblijf van uw oma nog enkele malen gesproken met uw moeder en dit gebeurde in een prettige sfeer. Mocht u behoefte hebben aan verder contact, dan nodigen we u van harte uit voor een gesprek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Zuiderhout - Wonen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.