Waardering van Park Zuiderhout - Wonen - Teteringen op 2 juli 2018 interview

8.7

Mijn zusje kan niet lopen, maar ze gaan weleens met haar wandelen. De accommodatie is zo mooi gelegen in een bosrijke omgeving. Er zijn alleen geen winkels in de buurt. Ze zijn heel alert ten aanzien van mijn zusje, maar er lopen in de avonduren wel te weinig zusters rond. Ik kan niet verlangen van de zusters dat ze alles doen. Ze doen namelijk hun best. Mijn zusje had wel heel veel moeite met het vertrek van een zuster waar ze een hele goede band mee had. De jonge medewerkers begrijpen haar verder ook niet zo. De medewerkers gaan wel heel goed met haar om, maar ze zijn ook streng als het nodig is. Ze trekken gelijk aan de bel als er iets is. Ze zorgen er ook voor dat het wordt verbeterd als ik een tip geef.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Zuiderhout - Wonen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.