Waardering van Park Zuiderhout - Wonen - Teteringen op 29 juni 2018 interview

7.2

Qua omgeving vind ik het er prachtig en ook het gebouw ziet er mooi uit. In het verleden is het volgens mij een verzorgingshuis geweest. Mijn ouders hebben hier een appartement. De badkamer is groot genoeg, maar de slaapkamer vind ik erg klein. In het algemeen ben ik wel tevreden, maar er zijn wel enkele aandachtspunten, voornamelijk op personeelsgebied. Naar mijn mening lopen er veel helpenden rond in vergelijking tot de verpleegkundigen. Qua personeelsbezetting vind ik dat er veel gewisseld wordt. Volgens mij gaan er veel mensen weg en ik vraag me af waarom dat zo is. Ik zie dat de medewerkers die er werken heel goed hun best doen. Mijn vader is dementerend. Als hij veel verschillende gezichten ziet, dan is dat niet goed voor hem en ook mijn moeder vindt dat niet fijn. Ik denk dat deze tijdelijke krachten nooit de goede zorg kunnen bieden die de vaste medewerkers wel bieden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Zuiderhout - Wonen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.