Waardering van Parnassia, Psychiatrisch verpleeghuis Dorestad - Den Haag op 1 juni 2016 interview

7.0

Het huis is mooi gelegen in een groene omgeving. Je kan hier fijn wandelen en er worden ook leuke activiteiten georganiseerd. De verpleging is uitstekend, vriendelijke, geduldige mensen die met veel respect met de bewoners omgaan. Er wordt snel op de bel gereageerd en er wordt regelmatig even gecheckt of alles goed gaat. Ze houden ons goed in de gaten! Ik ben heel tevreden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Parnassia, Psychiatrisch verpleeghuis Dorestad - Den Haag

Dank voor uw reactie op zorgkaart Nederland, we waarderen uw reactie. Het is fijn om te horen dat u tevreden bent over de verpleging. Wilt u toch nog aandachtspunten met ons delen, neemt u dan gerust contact met ons op? U kunt altijd een gesprek aanvragen met de leidinggevenden van Dorestad.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Parnassia, Psychiatrisch verpleeghuis Dorestad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.