Waardering van Parnassia, Psychiatrisch verpleeghuis Dorestad - Den Haag op 1 juni 2016 interview

7.2

Ik ben erg blij met mijn kamer, het is ruim genoeg en ik heb een mooi uitzicht op het groen. Wat ik wel een minpunt vind is dat ik de badkamer moet delen. Het personeel is geduldig en lief en luistert echt naar me. Als ik een afspraak met ze maak komen ze die ook na.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Parnassia, Psychiatrisch verpleeghuis Dorestad - Den Haag

Dank voor uw reactie op zorgkaart Nederland, we waarderen uw reactie erg. Wij delen uw mening dat het minder prettig is om de badkamer te moeten delen. Wilt u dit verder met ons bespreken, neem dan gerust contact met ons op? U kunt altijd een gesprek aanvragen met de leidinggevenden van Dorestad.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Parnassia, Psychiatrisch verpleeghuis Dorestad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.