Waardering van Parnassia, Psychiatrisch verpleeghuis Dorestad - Den Haag op 1 juni 2016 interview

Ik ben erg dankbaar dat ik hier woon. Ik ben erg blij met de goede zorg die ik ontvang. De zusters zijn betrokken en hulpvaardig. Het ontbreekt mij aan niets. De kamers zijn niet groot maar de gemeenschappelijke woonkamers zijn gezellig en knus. Ook de omgeving is mooi en we hebben meerdere tuinen waar het goed toeven is. Het eten is prima en de schoonmaak is ook goed.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Parnassia, Psychiatrisch verpleeghuis Dorestad - Den Haag

Dank voor uw reactie op zorgkaart Nederland, we vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over de zorg die u krijgt binnen Dorestad. We delen uw mening dat de kamers niet zo groot zijn. Wilt u toch nog aandachtspunten met ons delen, neem dan gerust contact met ons op? U kunt altijd een gesprek aanvragen met de leidinggevenden van Dorestad.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Parnassia, Psychiatrisch verpleeghuis Dorestad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.