Waardering van Parnassia, Psychiatrisch verpleeghuis Dorestad - Den Haag op 1 juni 2016 interview

Ik ben erg te spreken over Dorestad. Ik voel me gezien hier en de zusters zijn erg lief voor me. Er is gelukkig nog tijd voor een praatje en een grapje. Ik doe veel mee aan de activiteiten, vooral samen zingen en muziek luisteren vind ik erg gezellig. Er zijn verschillende huiskamers en tuinen, alles wordt goed onderhouden. Het is prettig wonen hier.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Parnassia, Psychiatrisch verpleeghuis Dorestad - Den Haag

Dank voor uw reactie op zorgkaart Nederland, we vinden het fijn om te horen dat u het prettig wonen vind binnen Dorestad en dat de zorg als voldoet aan uw verwachtingen. Wilt u toch nog aandachtspunten met ons delen, neem dan gerust contact met ons op? U kunt altijd een gesprek aanvragen met de leidinggevenden van Dorestad.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Parnassia, Psychiatrisch verpleeghuis Dorestad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.