Waardering van Parnassia, Psychiatrisch verpleeghuis Dorestad - Den Haag op 1 juni 2016 interview

7.7

Ik heb geen klachten. Er wordt veel voor ons gedaan en de leiding heeft altijd een luisterend oor. Ik ben tevreden met mijn kamer maar ik zit graag in de huiskamer, hier is het altijd gezellig en er mag gerookt worden, er is ook een niet rook huiskamer. De maaltijden zijn goed verzorgt en er wordt rekening gehouden met persoonlijke wensen. Het is altijd erg smakelijk. We krijgen elke week een overzicht van de activiteiten, er zijn diverse clubjes en elke week kunnen we samen koken. Ook is er af en toe een uitje, bijvoorbeeld naar Arnhem of Artis. Vroeger werd er meer gedaan, jammer dat dat een stuk minder is geworden. Verder is de schoonmaak in orde, de vloer wordt elke dag gedaan en de rest wordt goed bijgehouden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Parnassia, Psychiatrisch verpleeghuis Dorestad - Den Haag

Dank voor uw reactie op zorgkaart Nederland, we waarderen uw reactie. Fijn te horen dat u tevreden bent over de maaltijden, we zullen uw opmerking over het afnemen van het aantal uitjes meenemen richting de activiteiten begeleiding. Wilt u toch nog aandachtspunten met ons delen, neem dan gerust contact met ons op? U kunt altijd een gesprek aanvragen met de leidinggevenden van Dorestad.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Parnassia, Psychiatrisch verpleeghuis Dorestad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.