Waardering van Parnassia, Psychiatrisch verpleeghuis Dorestad - Den Haag op 1 juni 2016 interview

6.8

Ik woon hier al heel wat jaren met plezier. Het personeel staat altijd voor me klaar en de sfeer onderling is uitstekend. Het is een gezellig huis met toegewijd personeel. De kamers zijn prima en worden goed schoongehouden, het uitzicht is erg mooi. We hebben de keus om samen te eten of op de kamer, het eten is lekker en gevarieerd. Dinsdag is pannenkoeken dag en woensdag is er vis bij de lunch. Wel merk ik dat de laatste jaren het personeel het steeds drukker krijgt maar desondanks blijft de zorg goed.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Parnassia, Psychiatrisch verpleeghuis Dorestad - Den Haag

Dank voor uw reactie op zorgkaart Nederland, we vinden het fijn om te horen dat u met plezier woont binnen Dorestad. Wilt u toch nog aandachtspunten met ons delen, neem dan gerust contact met ons op? U kunt altijd een gesprek aanvragen met de leidinggevenden van Dorestad.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Parnassia, Psychiatrisch verpleeghuis Dorestad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.