Parnassia, Wooncentrum Ouderen

Neptunusstraat 1 2586 GP Den Haag
Deze locatie is onderdeel van Parnassia

Waardering van Parnassia, Wooncentrum Ouderen - Den Haag op 27 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik kom regelmatig bij mijn schoonzus en dan heb ik een persoonlijk gesprek met de persoonlijk begeleidster van haar. Bij ernstige dingen krijg ik persoonlijk bericht vanuit de instelling. Mijn vragen stel ik ook aan de persoonlijk begeleidster van haar is en is er meer aan de hand dan vraag ik het op hoger hand. Er is dan zeker een luisterend oor. Ze heeft een leuke kamer met eigen toilet, het grenst aan een pad en ze heeft ze uitkijk op het plantsoen. Haar kamer ziet er netjes en schoon uit. De medewerkers gaan begripvol met haar om. Bij het douchen is er altijd iemand bij. Ze mag meerdere keren douchen per week, dat is het aanbod, maar dat wil ze niet. Verder kan ze nog alles zelf. Ze wordt goed in de gaten gehouden wat betreft de medicatie. Over haar verzorging wordt regelmatig met mij gepraat. De afspraken betreffende de medicatie en het douchen lopen goed.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Parnassia, Wooncentrum Ouderen - Den Haag

Bedankt voor uw reactie. We vinden het fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de zorg aan uw schoonzus. Mocht u toch nog aandachtspunten hebben voor ons, dan horen wij deze graag van u.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Parnassia, Wooncentrum Ouderen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.