Waardering van Patyna, locatie Bloemkamp - Bolsward op 1 juni 2016 interview

9.5

De afspraken gaan heel goed. We hebben heel goed contact. Bij vragen kan ik zo iemand bereiken. Alles wordt goed gecommuniceerd. De medewerkers gaan heel goed met mijn broer en mij om. Het is heel makkelijk. Als er iets is, bellen ze mij op. Heb ik iets kan ik hen ook elke keer aanspreken. De accommodatie vind ik heel mooi. Ze hebben een heel mooi restaurant. Hier kun je even onder andere mensen komen en andere mensen zien. Ze doen hier ook veel met optredens en muziek. Mijn broer zit op een grote afdeling. Op de gangen zijn zitjes waar je kan zitten en wandelen. Ze hebben hier in het gebouw een ruimte voor een kerkdienst. Hier zingen ze ook versjes van vroeger die veel mensen nog kennen en bekende liederen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Patyna, locatie Bloemkamp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.