Waardering van Patyna, locatie Bloemkamp - Bolsward op 31 mei 2016 interview

7.5

Het personeel is altijd erg zorgzaam en lief voor mij. Er zit er wel eens eentje tussen die wat erg ruw met mij omgaat tijdens het douchen, maar de meeste verpleegkundigen zijn heel erg goed en helpen me overal mee. Geen klagen over. Met mijn kamer ben ik wel tevreden. Ik ben niet zoveel ruimte nodig. Als er iets wordt georganiseerd wordt voor ons, vragen ze altijd wel of ik mee ga daar naar toe. En dat doe ik meestal wel. Ik doe wel mee met kegelen en ga ook naar een soort vrouwenvereniging. Vind ik wel leuk en gezellig. Ook als er een muziekavond is of een shantykoor ga ik daar altijd wel mee naar toe. Als ik ergens naar toe moet wordt er altijd wel een taxi geregeld door het personeel. Of ik ga met het busje van het tehuis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Patyna, locatie Bloemkamp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.