Waardering van Patyna, locatie Bloemkamp - Bolsward op 31 mei 2016 interview

7.5

Ik ben een bevoorrecht mens dat ik deze mooie kamer heb gekregen. Ruimte genoeg. Een luisterend oor is er niet vaak genoeg. Ze hebben niet zoveel tijd voor mij. Dat vind ik erg vervelend. Ik voel me soms een beetje genegeerd. Op het personeel heb ik verder niet zoveel aan te merken. Ze doen altijd erg hun best voor mij. Ook over mijn persoonlijke verzorging, zoals douchen en aankleden ben ik erg tevreden. Ze helpen me altijd netjes. Ze laten me in mijn waarde. De informatievoorziening is prima. Het staat op verschillende plekken aangeplakt en ze vertellen het ook altijd wel tegen mij. Ze proberen wel om mij te stimuleren om zoveel mogelijk zelf te doen. Ook het maken van afspraken probeer ik altijd zelf zoveel mogelijk te doen. Als het niet lukt doen ze het wel voor mij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Patyna, locatie Bloemkamp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.