Waardering van Patyna, locatie Bloemkamp - Bolsward op 1 juni 2016 interview

Ik verblijf hier nu zes weken en mag volgende week naar huis. Alles hier is prima. Ik kan me niets meer wensen Het enigste minpunt is het delen van het toilet en de douche. Dat vind ik niet prettig. Ook heel vaak zit dan de deur aan mijn kant op slot na gebruik van mijn medegebruikernen kan ik niet via mijn kamer naar het toilet. Het eten is hier goed maar helaas hebben we hier weinig of geen rauwkost. Dat haal ik dan altijd zelf beneden uit het restaurant. Ik eet gezamenlijk in de huiskamer en ter plekke kan ik dan keuze maken over wat ik wil eten. Het personeel is prima. Heel lief. Je kunt alles vragen en ze staan altijd voor je klaar. Helaas vergeten ze wel eens iets. Bijvoorbeeld als ze zeggen dat ze zo terug komen. Maar uiteindelijk moet ik het zelf doen. Communicatie met mijn dochter over mijn zorgplan is uitstekend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Patyna, locatie Bloemkamp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.