Patyna, locatie Bloemkamp

Floridus Campuslaan 1 8701 AK Bolsward
Deze locatie is onderdeel van Patyna

Waardering van Patyna, locatie Bloemkamp - Bolsward op 30 december 2019 Interview

Dementie

Ik vind de verzorging heel goed. De verzorgenden gaan op een fijne manier te werk en ze zijn allemaal heel betrokken. De afspraken worden nagekomen, mits het natuurlijk mogelijk is. Als ik een vraag of opmerking heb, dan zijn ze altijd bereid om te luisteren en om er wat mee te doen. Ik merk nooit dat ze haast hebben. Ze behandelen ons met respect. Ze doen heel erg hun best voor de kwaliteit van leven van mijn man. Ze proberen het aan te laten sluiten door middel van activiteiten. Er zijn voldoende activiteiten. De bezigheden op de afdeling vind ik ook heel belangrijk voor mijn man. De verzorgenden zoeken naar mogelijkheden om hem bezig te houden. Mijn man heeft een eigen kamer. Het toilet moet wel gedeeld worden en dat vind ik iets minder. Alle voorzieningen zijn aanwezig. Je kunt buiten wandelen. Ik ben blij dat het zo'n fantastische plek is voor hem.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Patyna, locatie Bloemkamp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.