Waardering van Patyna, locatie Bloemkamp - Bolsward op 2 juni 2016 interview

9.2

Ik vind het gebouw waar mijn moeder verblijft prima, maar de kamer van mijn moeder had iets groter gemogen. En ook fijn zou zijn geweest een eigen badkamer. Wij hebben totaal geen klachten, alles wordt besproken en kan besproken worden. Ik vind de informatie prima, ik word goed op de hoogte gehouden van alles. Als er problemen zijn met mijn moeder wordt we daarvan op de hoogte gebracht. Ik vind de medewerkers allemaal heel goed, heel professioneel. Mijn moeder voelt zich hier goed thuis. Mijn moeder voelt zich op haar gemak. De medewerkers zijn lief en aardig voor haar. Ze drammen niet door, hebben eigenlijk engelengeduld, zo voelt dat ook. De medewerkers komen ook altijd naar ons toe voor even een praatje, geen moeite is teveel, ik heb het idee dat je niet tot last bent. Mijn moeder wordt goed geholpen bij douchen. Is er hulp nodig bij de persoonlijke verzorging dan helpen de medewerkers haar ook. Moeder ziet er altijd fris uit en de kleding ziet er verzorgd uit. Ze wordt opgehaald voor de kapper, de pedicure wordt vanuit het huis geregeld. Dat zijn afspraken en die worden allemaal nagekomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Patyna, locatie Bloemkamp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.