Patyna, locatie Bloemkamp

Floridus Campuslaan 1 8701 AK Bolsward
Deze locatie is onderdeel van Patyna

Waardering van Patyna, locatie Bloemkamp - Bolsward op 30 december 2019 Interview

Dementie

Ik vind het vervelend dat de arts er alleen op donderdagochtend is. De familiegesprekken zijn ook altijd op donderdagochtend. Ik vind de omgang goed. De verzorgenden zijn attent. Als ik vragen heb, dan luisteren ze altijd. Ik word gebeld als er iets is, bijvoorbeeld als mijn moeder is gevallen. Dat vind ik wel heel goed. De verzorgenden doen wat ze kunnen. Als een bewoner vervelend is, dan zetten ze diegene even op de slaapkamer. Dat vind ik prima. Het gebouw is nieuw. Het is netjes, schoon en mooi. Alles zit erop en eraan. Er is een zwembad, een restaurant en een kapelletje. Je kan alle kanten op. Er zit ook groen omheen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Patyna, locatie Bloemkamp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.