Waardering van Patyna, locatie Bloemkamp - Bolsward op 31 mei 2016 interview

7.7

Mijn kamer ben ik wel tevreden over. Ik zou alleen graag een eigen toilet en douche hebben. Dan heb je wat meer privacy. Die moet ik nu delen met de buurvrouw. Dat vind ik niks. Het bed op de kamer vind ik niet zo’n probleem. Ik heb ruimte zat. Hij wordt ook altijd keurig schoongemaakt. De medewerkers vind ik erg goed. Ze zijn altijd erg vriendelijk en behulpzaam. Ook het aan en uitkleden en douchen gaat zonder problemen. En als mij iets niet zint geef ik dat zelf wel aan. Nooit geen probleem mee. Als ik eens ergens over wil praten regelt mijn persoonlijk begeleidster dat er een afspraak met een maatschappelijk werkster wordt gemaakt. Daar kan ik alles mee bespreken. Ze werken altijd goed samen met elkaar. Mijn informatie krijg ik via een blaadje waar alles op staat. Soms ook wel op een apart briefje. Ze nemen me ook wel eens mee de stad in. Dat doen altijd vrijwilligers. Ik vind dat prachtig. Even een kopje koffie drinken of een rondritje maken. Als ik ergens naar toe moet wordt er een taxi voor mij geregeld. Gaat altijd goed. Ik ben erg tevreden over mijn verblijf hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Patyna, locatie Bloemkamp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.