Waardering van Patyna, locatie Bloemkamp - Bolsward op 31 mei 2016 interview

8.3

Mijn kamer is goed. Ruim genoeg. Het bed op de kamer vind ik geen probleem. Wat ik wel een probleem vind is dat ik mijn badkamer en toilet moet delen met de kamer naast mij. Ik vind dat er onhygiënisch. Mijn kamer wordt altijd wel goed schoongemaakt. De verpleegkundigen doen hun werk altijd met een glimlach. Dat vind ik wel fijn. Ook hebben ze altijd wel even tijd voor een praatje. Ook tijdens het douchen en aankleden kun je altijd wel even kletsen met ze. Als ik ergens mee zit kan ik dat altijd met mijn EVV er bespreken. Ook afspraken maak ik altijd met haar. Nooit geen probleem. Alle informatie over wat er te doen is staat op het publicatiebord en wordt ook wel verteld. Er wordt regelmatig iets georganiseerd. Er komt wel eens een shantykoor of een gemengd koor. Soms ook wel eens een muziekgroep. En elke maand gaan we een keer gezamenlijk dineren. Normaal eet ik in de huiskamer. Het eten is prima, maar er is altijd veel teveel. Er wordt altijd veel eten weggegooid, en dat vind ik zonde. Ze zouden de porties ook gewoon kleiner kunnen maken. We hebben altijd keuze uit twee menu’s en we krijgen altijd een lekker toetje.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Patyna, locatie Bloemkamp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.