Waardering van Patyna, locatie Bloemkamp - Bolsward op 31 mei 2016 interview

7.7

Mijn kamer is wel goed, maar een beetje klein. Alles staat erin, ook mijn bed. Als je dan eens bezoek hebt, vooral als de kleinkinderen langskomen, is het gauw erg vol. De medewerkers hebben soms wel erg weinig tijd voor mij. Als ik bel komen ze wel, maar dan hebben ze nauwelijks tijd om iets te doen, want dan worden ze al weer weggeroepen door een andere bewoner. De verpleegkundigen zijn wel altijd erg lief voor mij. Ik kan ook goed praten met mijn EVV er. Die regelt veel voor mij. Ook als er afspraken moeten worden gemaakt, bijvoorbeeld voor een bezoek aan het ziekenhuis, dan zorgt zij dat het geregeld wordt en dat ik daar op tijd kom. Als er wat te doen is wordt dat wel verteld. Mijn zoon schrijft dat vaak voor mij op een papier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Patyna, locatie Bloemkamp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.