Patyna, locatie Bonifatiushuis

Jachthavenstraat 28 8605 BW Sneek
Deze locatie is onderdeel van Patyna

Waardering van Patyna, locatie Bonifatiushuis - Sneek op 30 december 2019 Interview

De medewerkers zijn over het algemeen vriendelijk. Ze luisteren goed en als ik bel, komen ze snel. Ik ben heel tevreden over de kamer met aparte slaapkamer. Ook heb ik een ruim balkon. De medewerkers houden zich aan de afspraken. Het gebouw is wat ouderwets, maar daar houd ik wel van. Er wordt van alles georganiseerd zoals bingo, film kijken en mannen onder elkaar. Regelmatig is er iets met muziek, zoals muziekgroepen. Ze houden mijn klachten goed in de gaten. Er is een grote overdekte binnenplaats, waar je vooral in de zomer mooi kunt zitten. Het eten is goed hier. Je kunt kiezen wat je lekker vindt. Als je jarig bent, mag je twee gasten uitnodigen voor het eten. Wel jammer dat je geen kaarsje aan mag steken met de feestdagen (roken mag wel).

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Patyna, locatie Bonifatiushuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.