Patyna, locatie De Ielânen

Harste 11 8602 JX Sneek
Deze locatie is onderdeel van Patyna

88 resultaten voor je selectie:

31 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Soms lijkt de afdeling wat onderbezet, maar dat gaat nooit ten koste van de zorg en liefde die het personeel toont voor de cliënten, zo is mijn waarneming.

10 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

liefdevolle verzorging en ander personeel wat je tegenkomt in de gang (zeer vriendelijk) + vrijwilligers. mooie lange gangen voor bewoners. mooie binnentuin. alleen slaapkamer niet zo gezellig....

8.5
10 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

De aandacht van de verzorgenden voor de patient is warm en vriendelijk. De woonruimte is redelijk, maar voor de patiënt voldoende. De totale sfeer is zeer prettig

7.8
10 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Mijn vrouw is meestal thuis in het weekend. Nu met corona mag ze niet naar huis i.v.m. besmettingsgevaar. De kans op besmetting thuis is erg klein want wij zijn maar met z'n tweeën, in tegenstelling...

8.3
10 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

mijn indruk over de zorg is goed, maar vind het moeilijk goed te beoordelen. Mjin moeder woont bij Patyna en gaar communicatiemogelijkheden zijn eigenlijk nihil. Ze oogt tevreden en dat is waar ik...

7.5
10 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

inrichting gebouw is verouderd. De maaltijden worden steeds slechter en onsmakelijk en bevat weinig voeding en zelden verse dingen bv sla/zelden stamppot in de winter.

7.7
10 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

tevreden over de zorgafspraken, communicaite met ons. Over het geheel zijn we tevreden met de zorg, het is een vast team, wat rust geeft en makkelijk voor afspraken

7.7
10 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Tevreden over gebouw, zorg, omgeving. Ontevreden: geen eigen kamer, kamer delen met iemand.

8.8
10 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Wij hebben als familie grote waardering voor de zorg e.d. die ze verleent hebben aan onze zuster en ene half jaar lang! Betrokken, respectvol en liefdevol. Onze complimenten.

7.3
10 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

mijn man wordt zo goed verzorgd. En ik kan altijd met vragen bij de instelling terecht.

9.8
10 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Persoonlijke aandacht ook voor speciale wensen. Een warme en hartelijke omgeving

10 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Communicatie is echt waardeloos met en naar de contactpersoon van de bewoner.

7.3
10 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Kamer niet gezellig/gedateerd oude witte kasten met name kammer 5 de Pollen. mooie omgeving, mooi ruim gebouw

10 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

er word liefdevolle zorg geboden en ook aandacht voor partner en familie word gebeld als er iets is

8 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gebouw sterk verouderd deuren niet kunnen afsluiten, geen mogelijkheid tot vaste telefoon aansluiting

6.6
19 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Het verzorgende personeel is zeer vakkundig en lief voor de bewoners. Ze geeft hen veel aandacht.

9.8
16 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

veel aandacht voor primaire en secundaire zorg

8.3