Patyna, locatie De Ielânen

Harste 11 8602 JX Sneek
Deze locatie is onderdeel van Patyna

Waardering van Patyna, locatie De Ielânen - Sneek op 8 januari 2018

Ziekte van Alzheimer

Mijn vader was ivm acute opname in dit verzorgingshuis geplaatst en stond intussen nog op de wachtlijst voor een ander verzorgingshuis van Patyna (was 1e voorkeur). De medewerkers bij ielanen doen ontzettend hun best, maar er is niet genoeg toezicht daar. Mijn vader is op een dag naar alle waarschijnlijkheid aangevallen door een andere bewoner met dementie, die hem flink aan zijn arm heeft verwond. Dit gebeurde in een gemeenschappelijke ruimte, maar niemand van het personeel had het gezien.  Mijn vader voelde zich daarna niet meer veilig. De dag daarna hebben we hem gelukkig kunnen overplaatsen naar het tehuis waar hij al voor op de wachtlijst stond. Dit werd ons niet in dank afgenomen door het hoofd van de afdeling. Het kwam erop neer dat ze mijn vader nooit had geplaatst als ze dat geweten had. Het voelde als een trap na!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Patyna, locatie De Ielânen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.