Patyna, locatie De Ielânen

Harste 11 8602 JX Sneek
Deze locatie is onderdeel van Patyna

Waardering van Patyna, locatie De Ielânen - Sneek op 25 oktober 2017

Dementie

Mijn vrouw is vanaf 6 januari 2016 tot 15 oktober 2017 in de Ielânen verpleegd wegens dementie en lichamelijke klachten. Ik ben daar iedere dag op bezoek geweest. Op 15 oktober j.l. is zij helaas overleden. De zorg was goed. Soms waren dingen onderhevig aan mijn kritiek, overal is wel eens iets, maar in gesprekken werd serieus op mijn aanmerkingen ingegaan en gezamenlijk hebben wij altijd een oplossing gevonden. Een verblijf in een verpleeghuis is voor de familie een vreselijk iets, maar in de Ielânen zijn er veel activiteiten, waar ik met mijn vrouw naar toe ging. De medewerking en steun in de laatste levensdagen van mijn vrouw is boven elke kritiek verheven.Huisvesting en kwaliteit van leven is niet ideaal, ook niet door de ziekte. De vertrouwde omgeving, de vertrouwde daginvulling is er niet. Een verpleeghuis is een noodzakelijk kwaad, waarvoor nog geen betere oplossing is gevonden. Bovendien is door personeelsschaarste de drukte groot. Maar de staf heeft de taken heel serieus opgevat.Dat ik niemand welk verpleeghuis dan ook aanraad, moge duidelijk zijn. Bovendien word bij de observatie bekeken, welke instelling bij wie past. Maar de zorg is goed in de Ielânen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Patyna, locatie De Ielânen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.