Patyna, locatie Finke

Tjalke van der Walstraat 26 8723 CC Koudum
Deze locatie is onderdeel van Patyna

Waardering van Patyna, locatie Finke - Koudum op 30 december 2019 Interview

Afspraken worden niet altijd goed nagekomen. Dat komt omdat er teveel verschillende mensen over gaan. Zodoende weet men vaak niet van elkaar wat er is afgesproken. Er staan ook vaak verschillende mensen aan mijn bed. Vaak ook stagiaires die ik dan moet vertellen hoe ze mij het beste kunnen helpen. Ze bedoelen het allemaal goed, maar er is te weinig goed personeel. Dat heeft ook tot gevolg dat er bijna nooit tijd is voor een persoonlijk gesprek. Mijn kinderen regelen vrijwel alles voor mij. Ook het contact met het huis. En dat gaat wel altijd op een leuke manier. Ik vind dat ik wel een gezellige kamer heb, maar ik kijk toch wel uit naar het moment dat het nieuwe gebouw klaar is. Dat beloofd heel erg luxe en ruim te worden. Maar ik red mij hier nog wel een poosje. Alles wordt nu gezellig ingericht voor de kerst. Leuke tijd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Patyna, locatie Finke? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.