Patyna, locatie De Flecke

Midstraat 10 8501 AP Joure
Deze locatie is onderdeel van Patyna

Waardering van Patyna, locatie De Flecke - Joure op 4 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Als ik een kapper nodig heeft dan regel ik dat zelf maar als ik naar het ziekenhuis moet dan regelt de verzorging dat voor mij en dat gaat altijd prima. De zusters zijn goed, ze doen hun best, als er iets is dan nemen ze de tijd wel voor me maar ik stel weinig vragen, ik heb ook weinig nodig. Ik krijg een aantal dagen in de week therapie en dat gaat prima. Als er iets is dan vertellen ze me dat. Mijn kamer is goed, ik ben tevreden en heb mooi uitzicht. Ik lig op een tweepersoonskamer en we kunnen goed met elkaar opschieten. De warme maaltijd is goed, het smaakt lekker allemaal.Ze maken hier goed schoon maar de bedden die mogen wel wat vaker verschoond worden, ook word het dekbed zo terug geklapt en ze trekken de lakens niet eens even recht, dat mocht wel wat beter. Ik zou het wel aanbevelen, het is goed hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Patyna, locatie De Flecke? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.