Patyna, locatie De Flecke

Midstraat 10 8501 AP Joure
Deze locatie is onderdeel van Patyna

Waardering van Patyna, locatie De Flecke - Joure op 4 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind alles goed aan de kamer, ik heb eigen kasten, het bed is goed, ik heb een eigen wasbak. In de huiskamer krijg je koffie of thee. De medewerkers zijn fantastisch, ze helpen je met alles, ze maken een grapje. Je kunt de medewerkers alles vragen, ze helpen je met de rolstoel bijvoorbeeld. Als ik ergens aan mee wil doen brengen ze je overal naar toe. De informatie hangt op de gang. Als ik bel dan zijn ze er, ze douchen me voorzichtig, de verzorging gaat goed. We hebben veel schik met elkaar. Ik krijg de afspraken op een briefje door of de zusters vertellen het me mondeling. Ik was hier nooit eerder geweest in de Flecke, de sfeer is goed onderling. Het is prettig hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Patyna, locatie De Flecke? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.