Patyna, locatie Frittemahof

Frittemaleane 5 8604 AA Sneek
Deze locatie is onderdeel van Patyna

Waardering van Patyna, locatie Frittemahof - Sneek op 1 augustus 2017 Interview

De medewerkers geven heel veel zorg aan mijn ouders. Vooral mijn moeder, die is heel erg ziek. Ik heb veel contact met het aanspreekpunt en dat verdiend wel een compliment. De zorg vind ik goed en mijn moeder krijgt veel aandacht. Voor mijn vader is er minder aandacht nodig. Verder is dat wel in orde, hij krijgt de aandacht die hij nodig heeft. Als ik langs kom, dan kan ik een gesprek aangaan en ze nemen dingen aan. Ze geven goed door wat er aan de hand is met mijn moeder. Er wordt goed naar mij geluisterd. Het eten is goed, er wordt hier vers gekookt. Het gebouw is net nieuw en het is modern. Er wordt veel aandacht besteed aan activiteiten. Zoals bingo of een balspel en af en toe hebben ze muziek. Er worden hier uitjes georganiseerd. Dit vind ik allemaal goed. Ik hoor mijn ouders er ook over dat het hier best in orde is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Patyna, locatie Frittemahof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.