Patyna, locatie Frittemahof

Frittemaleane 5 8604 AA Sneek
Deze locatie is onderdeel van Patyna

Waardering van Patyna, locatie Frittemahof - Sneek op 25 juli 2017 Interview

De medewerkers werken meestal parttime in deze instelling. De communicatie moet dan soms via veel mensen gaan, omdat het werk steeds overgedragen moet worden. Dat vind ik niet ideaal, omdat het soms wel even duurt voordat ik resultaat zie. De zorg die mijn moeder krijgt vind ik prima, want er wordt goed naar haar geluisterd. De informatievoorziening vind ik goed. Via een digitaal programma word ik op de hoogte gehouden van wat er met mijn moeder gebeurt gedurende de dag. Dat vind ik prima. De accommodatie vind ik goed. Het gebouw is heel nieuw en het ziet er fantastisch uit. Ik vind dat mijn moeder een goede privéruimte heeft. Haar appartement is heel ruim. Ze heeft een woonkamer, aparte slaapkamer en een eigen badkamer. De medewerkers vind ik heel lief voor mijn moeder. Er worden wel activiteiten georganiseerd, maar ze sluiten niet altijd aan bij wat mijn moeder wil. Hier zou misschien wat meer aandacht aan besteed kunnen worden. Bovendien vind ik dat ze mijn moeder wat meer moeten stimuleren om aan meer activiteiten mee te doen. Dit zou haar kwaliteit van leven op een hogere level brengen naar mijn idee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Patyna, locatie Frittemahof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.